Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
July 6, 2013
Image Size
149 KB
Resolution
586×827
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
10,945
Favourites
147 (who?)
Comments
14
Downloads
80
×
Morning queues... by Raichiyo33 Morning queues... by Raichiyo33
I tend to play in the mornings because in the afternoon am doing....suspicious stuff....
Anyways I mid with Viktor a lot. And every damn game I heard the same phrase on the enemy team which is :
What the f*** does Viktor do...????

-He makes ponies and shoot magical rainbows out of your ass....
-Really??
-No.
*You have slain an enemy*

I like Vik's kit tbh....and its cool for him to be not the top picks and all....but come on at least know the guy -_-'

That is oil....he drinks oil.....because he is a machine....yaaeeeey.....
Add a Comment:
 
:iconharrison2142:
harrison2142 Featured By Owner Sep 14, 2013  Student Digital Artist
Nice to see some more Viktor players out there, and especially nice to see some amazing Viktor art work! Looks awesome! 
Reply
:iconstuffeaterfromspace:
StuffEaterFromSpace Featured By Owner Aug 28, 2013  Hobbyist Traditional Artist
LOL this is fantastic!
Reply
:iconscythes4hands:
Scythes4Hands Featured By Owner Jul 6, 2013  Student Traditional Artist
Yay!!! A fellow Viktor appreciator!!! ^__^
I'm happy to see some love for our favorite Iron-Man, he desperately needs it
Reply
:iconraichiyo33:
Raichiyo33 Featured By Owner Jul 7, 2013
naaah....just a rework on his passive and he's a boss
Reply
:iconscythes4hands:
Scythes4Hands Featured By Owner Jul 7, 2013  Student Traditional Artist
I heard he will get a rework at some point soon.
Reply
:iconkrizalidbrando:
krizalidbrando Featured By Owner Jul 6, 2013  Hobbyist Digital Artist
love it.
Reply
:iconrjsoylent:
RJSoylent Featured By Owner Jul 6, 2013
VICTORy!
Reply
:icondarkelpizo:
DarkElpizo Featured By Owner Jul 6, 2013
ah, another fellow viktor player? sweet
you made him look really great.

he's a beast, and the amount of people that are unfamiliar with him is pretty staggering.
so often I've been called a hacker for having so much AP early on(dat hexcore:death 4 minutes in yo)
Reply
:iconraichiyo33:
Raichiyo33 Featured By Owner Jul 6, 2013
he really does get a lot of ap, I usually end the games with 700+ ap. In which my other mids i finish with 500 at least. Still having one less item slot is a hindrance because your limited early on and fast (Do I buy pots, do I buy wards or do I get a component of my next item etc. etc.). His burst is ridiculous though i love it.  ^^  
Reply
:icondarkelpizo:
DarkElpizo Featured By Owner Jul 6, 2013
indeed, but a 30% burn on your manage damage spell + 99 AP, that also pokes at an insane range is worth it, imo.
then again, his burst is insane, chaos storm is so incredibly strong and disruptive
Reply
:iconsunlorn:
SunLorn Featured By Owner Jul 6, 2013
Viktor is awzum, and dis drawing is cool. Nice job!
And yeah, Raychiyo, you promised to draw another Drogonscale Shivy with hairtail :3
Reply
:iconraichiyo33:
Raichiyo33 Featured By Owner Jul 6, 2013
Thanks and yes....i do have to draw shyvana....x.x
Reply
:iconchalielle:
ChaliElle Featured By Owner Jul 6, 2013
He's neat. Strong, with nice kit and all. There is only one thing i hate in him..

Fucking invisible lazor.
Reply
:iconraichiyo33:
Raichiyo33 Featured By Owner Jul 6, 2013
lol be glad its the invisible laser and not the double ult cast, now that was op....
Reply
Add a Comment: